dinsdag 6 juli 2010

de laatste loodjes...

Hallo allemaal,

Gezien het baasje al heel de week ziek is, en zelf nog geen werk gemaakt heeft van een update van de weblog, neem ik zelf het initiatief maar. Ik vond dat het hoog tijd werd dat jullie een beetje meer nieuws kregen over mijn belevenissen.
Eerst en vooral, het is zoooooooooooo warm, en als het niet warm is, is het gewoonweg heet. Gelukkig hebben ze het hier begrepen dat ik een ventilator gewoonweg fantastisch vind. Persoonlijk ben ik niet zo weg van al die mensen gadgets, maar die ventilator mag er wel wezen. Niets doet zo deugd als een zalig briesje over je dik gezwollen buikje...... mmmmmmh, soms kan een hondeleven echt wel mooi zijn.

Het zal voor jullie natuurlijk geen verrassing zijn dat mijn buikje alsmaar dikker en dikker wordt. Ik kan jullie verzekeren, het is niet altijd even leuk om al dat gewicht mee te sleuren. Stilaan begin ik ook wel wat last te krijgen van mijn rug, en van een draaiend achterste. Ik geef het niet graag toe, maar ik ben nogal een ijdeltuit, en het is ondertussen bijna onmogelijk om gracieus over de gazon te schrijden, ik doe nog wel mijn best maar om de één of andere reden wil het allemaal niet zo goed meer lukken. De baasjes hebben beloofd dat dit wel terug komt, maar ik ben er niet zo zeker van! Maar ja, ze hebben nog nooit tegen mij gelogen, waarom zouden ze het nu dan doen?! O ja, ik zou het jullie nog bijna vergeten te zeggen, volgens mij zit het volledig Nederlands elftal in mijn buikje. Soms voelt het alsof de wereldbeker voetbal in mijn buikje gespeeld wordt ipv in Zuid-Afrika. Het is wel aangenaam om die bewegingen in mijn buikje te voelen, maar soms gaat het er echt wel wat te levedig aan toe. Gelukkig lopen er hier ook nog tweevoeters rond die mijn buikje willen strelen, ik denk dat zij ook van deze momenten genieten, want ze reageren altijd heel opgewekt als het binnenin allemaal begint te bewegen.

Eén groot voordeel van zwanger zijn, is dat ik de baasjes rond mijn Hovawart pootje gedraaid heb. Het is nog vele makkelijker dan vroeger om de lekkerste hapjes te krijgen. Als het etenstijd is hoef ik gewoon mijn eetbakje te negeren of er naast te zitten met een droevige blik, en jaja, daar komen de gabakken kipfilets, blikken vlees,...... Misschien wel een beetje zielig voor Dixy, want die moet het nog steeds doen met zijn brokken, maar ja, als hij ook een voorkeursbehandeling wil moet hij maar zorgen dat hij ook zwanger raakt, niet?!

De laatste week was baasje ook druk bezig met een geheim project. Het enige wat ik mocht weten was dat het mijn nestje wordt voor de komende weken. Blijkbaar is het een veilig nestje voor mij en de kindjes die gaan komen. Gisteren heb ik ze dan voor de eerste keer mogen uittesten, en het kwam mij enorm bekend voor. Baasje zat erin, dus ben ik er maar bij gaan zitten, uiteindelijk heb ik haar ook te kennen gegeven dat het wel hoog tijd was dat zij uit MIJN nestje ging. Daarna heb ik het helemaal afgesnuffeld en eens uitgetest, het ligt wel lekker zacht moet ik zeggen!!

Zoals te verwachten zijn ze hier ook weer actief geweest met hun fotocamera, het resultaat daarvan stuur ik jullie mee. Ik zou zeggen geniet ervan.

Ze verwachten de pups hier dinsdag of woensdag, ik ga dan zelf te druk bezig zijn (jullie begrijpen natuurlijk dat ik zorg moet dragen voor mijn kindjes) om een berichtje kunnen sturen, maar ik ben er zeker van dat ze dat hier voor mij wel zullen doen.

Dikke poot,
Farrah

ik wil wel een beetje uitgerust aan mijn zware taak beginnen hé...

buiten een beetje verkoeling zoeken tussen de plantjes...

warm buikje maar lekker fisse vloer !!!

rond en gezond...

groeiend, mooi, rond buikje...

fiere papa in wording, geduldig mee aftellen naar de grote dag !

hé, dit ligt wel lekker !

dit wordt mijn nestje voor de komende weekjes !
waar heb ik deze eerder gezien .....??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten